onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan... och det mesta är klart...


Och jag är såååå trött... men det mesta är klart skinkan, knäcken och lite chockladbräck... Ja, nu kan det bli jul. Skinkan blev sååå lyckad. det är få saker som smakar så gott som nygjord julskinka!

Det har varit en ganska jobbig dag på sätt och vis. Vi var ner till Sundsvall och hämtade sonen. Jag fick även tillfälle att önska mamma och min brorsson Marcus god jul. Vi växlade julklappar med varandra.

Vi passade även på att handla mat. Snuskigt vad man handlar inför en sådan här helg! Om bara några dagar är det nyår och då ska det väll handlas igen! Ja, det är egentligen snuskigt vad man handlar och vad det kostar sedan... ja, ja det är bara jul en gång om året.

När vi kom hem var vi alla trötta och både jag och hans var på dåligt humör. Jag har tänkt många gånger under dagens lopp att jag vill ändra på en del saker till nästa jul, men jag tror att saker och ting kommer att upprepa sig.

Jag är väldigt glad åt att ha min son här. Vi firar inte jul tillsammans varje år. När hen var mindre var detta något som jag tyckte var jobbigt, detta att inte ha honom hos mig. Man får dock ge vika för sin egen egoism och se till detta att barn har två föräldrar.

Jag fick öppna ett paket nyss... en jättefin parfym från maken. Även han fick ett paket med en deo och parfym. som tur var så uppsakttades mina presenter... Sonen ville inte öppna några paket... duktig han...

Nej, nu är det dags att lägga sig. God jul till er alla som följer min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar