torsdag 14 januari 2010

Styrdans med 6-åringar, en underbar upplevelse...

Vilken fin dag det har varit! Jag är fortfarande oerhört trött då klockan obarmhärtigt ringer på morgonen, men sedan blir det så bra då Teddy och jag har tagit morgonens promenad och man har fått en kopp kaffe tillsammans med svärmor.

I dag var det temaarbetspass. Vi har tänkt att dans ska stå på programmet vad gäller tema. På ett sätt tycker jag att det hör till allmänbildningen att ha ett litet "hum" om vad sällskapsdans är och hur det går till. Barnen var verkligen duktiga och gick verkligen in för dansen och de såg så söta! Ja, man har ett underbart jobb!

Har inte gjort några inlägg på en par dagar nu vilket inte beror på att jag inte har haft saker att skriva om, men jag känner att jag har prioriterat annat och att det helt enkelt inte funnits så mycket energi till detta. jag tror på att hushålla med energi och engagemang.

Kylan håller sitt grepp om oss, men det är ändå skönt att vara ute lite varje dag. Just nu har magsjuka börjat gå på jobbet och jag ber till högre makter att slippa denna avskyvärda sjukdom! det sägs ju då att det hjälper till om man är utomhus så mycket som möjligt...

Som vanligt så har verkan flugit iväg i expressfart. I morgon är det fredag igen! Jag ser fram emot en fin och lugn helg vilket jag tror att det kommer att bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar