måndag 4 januari 2010

Hattig natt med lite sömn ... och slö morgon

Morgon och morgon... vi släpade oss upp vid tio-tiden... har sovit till och från i natt. Vet inte varför, kanske lite oro i kroppen och kanske berodde det på lite för mycket fika innan sänggående, vad vet jag?



Var upp och drack te och läste lite... När jag sedan väl skulle försöka att komma till ro och kanske i bästa fall få lite sömn så snarkar maken ljudligt... Jag gick upp en våning och somnade nog på stört! Ja, ja... så kan det vara. Jag har sovit dåligt varje söndag nu under ledigheterna då Hans ska upp och jobba på måndagen. Man är liksom på spänn... Vaknade dock strax före halv sju då Hans for i väg till jobbet.



Lille Teddy försökte att komma upp till mig i sängen. han letade nog efter mig då Hans for och det blev tomt nere. vi gick tillsammans ner och lade oss i sängen nere. Skönt! Så lyxigt...



När man ligger där sömnlös så dyker mycket tankar upp. Jag fick många uppslag till saker som jag vill delge här på min blogg. Jag kommer att återkomma till detta lite senare då jag nu måste trotsa vädrets makter och bege mig ut i snöstormen... Åh... varför finns det inte varubud... eller jo, det gör det, men inte här ute på vischan. Kanske skulle kunna vara en

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar