tisdag 1 september 2009

Ingen bra dag :(

Nej, idag var det ingen bra start på dagen. Mådde pyton rent ut sagt! funderade ett tag på om jag skulle orka fara på jobbet, men kom fram till att det inte var en bra idé.

I dag har det alltså inte hänt mycket. Jag har bara känt mig darrig och olustig. Teddy har fått gå ut minimalt,men den här lille rackaren verklar inte bry sig så mycket. Han är en riktig soff potatis...

Hans tog med sig lite mat från jobbet vilket kändes omtänksamt idag då jag egentligen inte vill laga någon mat alls. Det är ju det här med min sjukdom att man ju måste äta, måste försöka att sköta sig... De säger att alla egentligen skulle behöva leva som en diabetiker, alltså en som sköter sig exemplariskt. Jag kan tyvärr inte skryta med att jag gör det, men jag försöker att göra så gott jag kan. Jag minns i början då jag hade fått sjukdomen konstaterad att jag var så pedantiskt noga. Nu när det har gått en tid så är jag kanske inte lika nitisk, men försöker att hålla efter.

Jag hoppas att jag kommer att känna mig mycket bättre i morgon...

1 kommentar:

  1. Men fy..har du gått och blivit sjuk? Här har Amanda legat hela dagen. Kram o krya på dig!

    SvaraRadera