fredag 11 september 2009

Fredag och helgen är här...

Så har en vecka gått igen. Tiden går så fort! Det känns som att det bara finns måndag och fredag, resten far förbi i ett enda töcken.

Idag gjorde vi helg tidigt. Vi pustade mest ut och summerade veckan på stående fot och önskade varandra entrevlig helg, min kollega och jag. Veckan har varit ganska god, men gud, vad jag är trött efter dagen slut. Dagarna går i ett hiskligt tempo. Det är utmanande och intensivt... många beslut tas i bland i bara farten... vissa händelser får man tillfälle att reflektera över först på kvällen eller i bilen hem.

I dag fick jag min efterlängtade fördelsedagsmiddag av min svärmor. MUMS! Hon bjöd på en härlig och mustig gryta. Ja, vad skulle man ta sig till utan min underrbara svärmor?

Jag hann köpa lite presenter till min svägerska också. Hoppas att hon kommer att gilla dem. Vi får se när vi ses i helgen.

Jag hann även göra ett besök på min gamla arbetsplats. Det verkade som att det mesta var sig likt där. Det var roligt att träffa både barn och den personal som arbetade sent. Jag kan känna att jag saknar barnen...

Nå, nu blir det fredagsmys. Vi ska väll se på idol... så det blir väll dumburken i kväll innan man kryper till kojs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar