måndag 7 september 2009

Måndag 7/9

Så var det då måndag. Inget särskilt med det... Det har varit en ganska bra dag, förutom att jag tycker att jag känner en enorm trötthet. Var kommer den i från? Det blev en ganska så bra dag på jobbet. Tycker att det blev som jag hade tänkt det...


I dag var det kallt. Vi fick skrapa rutor i dag då det varit minusgrader natten till idag. Usch, det påminner en om att vintern lurar runt hörnet. Jag hoppas i alla fall på en fin höst... och att vintern väntar ett bra tag på sin ankomst! Jag ser inte fram emot halka och snö och framför allt... detta mörker!

Kändes bra att komma hem till lungnet. Känner verkligen att köket vart bra! Det är inspirerande att laga mat nu!

Vi åt rester från i går... vilket var ännu godare i dag :)

Nä... vi hoppas nu på en lugnare natt än natten före... Teddy var lite orolig så nu ber vi om en god sömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar