onsdag 2 september 2009

Känns bättre i dag...

Ja, i dag känns saker och ting bättre. Sedan jag fick diabetes och började behandla för den så har min mage inte fungerat som den ska. Den blir värre om jag är stressad eller orolig över saker och ting.



Jag har inte sovit så himla bra heller under en tid. Det är mycket funderingar över saker och ting. Jag vet att jag måste sköta mig bättre än vad jag gjort, och det kommer säkert att fungera var efter det löser sig med andra saker.



Jag har en hel del roliga saker att se fram emot kan jag se. Snart är det dags för dop igen. Hans äldsta dotters lille pojke kommer att döpas i slutet av den här månaden vilket jag ser fram emot.



Det blir lite som en släktsammankomst i samband med det. Min svägerska med familj kommer att komma upp vilket blir trevligt. Jag funderar på vad vi ska ge den lille. Det är inte så himla lätt då det finns mycket som man skulle vilja ge.. Det känns roligt att få skämma bort de små lite så där då och då...



Idag är det ganska skönt väder... soligt, men blåsigt. känner att jag måste ta vara på solljuset. Jag ser inte riktigt farm emot den annalkande mörka tid vi har framför oss. Detta känns svårare för varje år. Kanske det kan vara läge att kanske testa lite ljusterapi? Har inte provat på det, men är lite nyfiken på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar