onsdag 9 september 2009

Födelsedagsfirande och mys med Waldemar :D

Jaha så hade min svärson blivit ett år äldre. Vi kom i väg i tid så att det blev tid att verkligen gosa med lille Waldemar. Åh, vad mysigt det är med små bebisar! Det luktrar ju sååå ljuvligt... Den lille mannen har verkligen växt till sig och har ett leende som kan smälta all världens is. Kontakten är total. jag känner att det verkligen gäller att njuta och att vara i nuet. Gott var det med lite tårta också!

I morgon är det min dag. Det är som det är det med... födelsedagar är inget jag känner är något speciellt. Det blir som det är då det är en vardag... alltså, en vanlig dag med lite guldkant... om man har tur. Den som lever få se , liksom... Skulle helst vilja fara bort och lyxa till det lite.

Annars har jag njutit av detta underbara höstväder. I dag har det varit både jobbiga och bra inslag på jobbet. Många tankar snurrar i mitt huvud. Jag vet att jag har en hel del att ta tag i under morgondagen! Så, i och för sig så blir det kanske en tuff dag på ett sätt. Det är kanske inte så lätt alla gånger att stråla som solen varje dag, trots att man kanske borde.

Nu ska jag kolla färdigt på programmet "Fråga Olle"... intressant tema där i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar