lördag 31 oktober 2009

Lördag och julklappsbrydderier...

Jaha här sitter jag och funderar och funderar... Egentligen kanske man skulle tänka som min mamma som har slopat det här med klappar till jul helt. I alla fall till sina egna barn... Nä, sådant har jag slutat med för länge sedan, sa hon då jag påtalade att jag börjat tänka på det redan.Jag hoppas att hon köper något till sina barnbarn i alla fall om inte annat.

Själv skickade jag iväg en förfrågan till våra barn/styvbarn om vad som kunde vara lämpligt att köpa till bonusbarnbarnen? För vad kan vara en bra present? Egentligen så är det andra värden som ska värderas denna högtid, eller?

Jag tycker i och för sig att det är såååå roligt att ge bort presenter! För mig är det också viktigt att verkligen tänka på det känns personligt. Jag vill att det ska kännas som att jag har haft en tanke med min present.

Egentligen tycker jag att det är mer viktigt att få ta det lugnt och att få njuta av god mat och förhoppningsvis gott sällskap.

Joakim och hans Emilie var till oss i helgen. Han kommer glädjande nog att göra oss sällskap i år. Förhoppningsvis kommer även min Robin hit över jul också. Det känns som om detta kunde bli en rolig jul...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar