söndag 1 november 2009

Söndag 1 November

Så var det söndag och jag vet inte vart denna vecka har tagit vägen. I morgon är det jobbarvecka igen och jag ser fram emot att få träffa "mina" barn igen!


I dag har vi ägnat oss åt hundvård. Vi har klippt lite klor och klippt och ansat pälsen lite. kanske ingen höjdare tycker Teddy, men har man en sådan här ras så är det en hel del pälsvård, men det är det värt om man ser till det att hunden inte fäller någon päls.

Vi ska på hundkurs i morgon också. Det blir sista gången och det blir dags för Teddy att visa upp en färdighet.... blir spännande och se om han kommer att klara av det!

Nu har jag beställt julklappar till mina två barnbarn... det tog sin lilla tid. Min make tycker att jag sitter så mycket vid datan, vilket faktiskt inte stämmer...men nu är det gjort i alla fall. Själv tycker jag att det är ett smidigt sätt att handla på...

Nej nu blir det natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar