söndag 4 oktober 2009

Snö i början av oktober...

I går förvarnade de om snö, och ja, nog hade kommit ett litet tunt lager snö. Jag är inte överförtjust, för jag hade inte önskat mig snö än! jag tycker inte om vintern, för det är jobbigt med alla dessaa kläder och halka ... nä, inget vidare inspirerande alls!

I dag får vi se vad dagen kommer att ge. Vi blev bjudna till Lorenz och Madelen och lille Waldemar på middag. Känns roligt... längtar ju att få krama om lillen... Det känns viktigt att hälsa på ibland så att han inte glömmer oss.

I dag har jag ju även en del att göra som har med jobbet att göra. Vi ska börja på med utvecklingssamtalen till veckan och jag vill vara så förberedd som det bara är möjligt. Det är alltid lite pirrigt tycker jag.

Har messat med min son i dag på MSN. Han verkar ha det bra, vilket är huvudsaken för mig. Önskar att vi hade kunnat setts lite oftare, men det är ju som det är. Vi bor ju en bit från varandra och han har skolan och så... Det verkar som att han tycker att det går bra. jag hoppas det. Vem vill inte att det ska gå bra för sina barn?

Han fyller snart år,nämligen 20 år. Tänk att åren gått så fort! Var tog åren vägen...? Ja, det gäller ju att hitta på något åt honom med... Svårt det här med presenter. Man vill ju att det ska vara personligt och gärna något speciellt... Jag tror att han vill ha pengar, men jag vill ändå ge honom något fint minne också... vi får se vad det blir. Samtidigt så fyller Pontus, min lillebror år... Vi ska fara ner och gratta. Det tror jag kommer att bli roligt.

Nej, nu ska jag försöka att få något gjort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar