måndag 30 november 2009

Måndag 30/11 Ny vecka och nya möjligheter...

Jaha, ny vecka... igen, men innan vet av så har veckan gått... Det går i rasande fart. I dag var det roligt för all barn att det hade kommit lite snö. Det är genast mycket mera att göra! Fick lite mindre roliga överraskningar när jag kom på jobbet, men det ska nog lösa sig ändå. det här med positiv inställning hjälper många gånger.

I dag var jag väldigt trött och det verkade som om Teddy också var trött och inte i form, vad nu det kan bero på. Jag hoppas att det inte är något större fel, men djur har säkert också sämre och bättre dagar...

i helgen har det varit en del nya tankar efter olika intryck. Jag kan inte låta bli att reagera på en del i det nyhetsflöde som serveras oss varje dag. När jag hör saker som rör barn så känns det som om man har tentacklerna ute på en gång, men mer om detta lite senare... nu måste jag tillbaka till jobbet... höres....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar