torsdag 26 november 2009

Torsdag 26 november

Jaha, så var det en dag till till enda. I dag har det kors i tak, varit lite lättare att leva. Solen visade sig och det kändes inte lika mörkt. Sååå skönt! Dagen har förflutit smidigt tycker jag. Jag kan inte säga nog hur mycket jag uppskattar att ha ett jobb som jag trivs med!



Jag tycker att det skulle vara så jobbigt att behöva gå till ett jobb som jag inte trivdes med eller att situationen på jobbet vore outhärdlig... men jag vet att så är det för en hel del människor... jag har tyvärr också fått känna på hur det är att misstrivas eller att känna sig otillräcklig. Det är föga inspirerande för välbefinnandet Vi befinner ju oss en hel del tid på jobbet i alla fall och då är det ju viktigt att fylla den tiden med något man känner är meningsfullt.

Ja, nu ska jag väl ta med mig hund och gubbe och fara hem över. Så good bye för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar