lördag 29 augusti 2009

Livets efterrätt...

Så var det då helg igen! Kändes skönt att ta en ganska lång sovmorgon. Det kändes som om det var väldigt välbehövligt. Veckan som varit har varit mycket intensiv, så många intryck! Både bra och mindre bra...



Vi var på teater med barnen i går. Det var sevärt! Barnen älskade det de såg. Tyvärr blev det srul med bussarna och allt blev försenat, men sådant är livet...



Vi kom i väg till Sundsvall i alla fall. Jag var så trött att jag kände att jag inte riktigt var närvarande. Det var som om veckans utmaningar sugit ur all energi ur mig. vi köpte det som var nödvändigt. Vi fixade två paket till svärmor som vi ju skulle fira lite i förskott. Så i dag så fyller hon 68 år...

Hon blev ialla fall jätteglad för sina presenter, ett skoställ och två stora badhanddukar.


Vi fick i alla fall träffa lille Waldemar. Åh, avd mysigt att få gosa lite... Det händer ju så mycket med de små. Han har växt till sig ganska mycket och det händer nya saker varje dag. i går tittade jag på lite fina doppresenter också. Vi får fara ner och handla lite sådant nästa gång vi far iväg på en shoppingtur. Förhoppningsvis så är man lite piggare då.


I dag har det inte hänt så himla mycket. Jag for i väg på by´n och hämtade ut mitt paket från Jotex. De innehöll de nya köksgardinerna och nya gardiner till sovrummet. Jag var nöjd med mina varor. Det ska bli så roligt att få ordna och framförallt, att få städa undan att byggrat!! Börjar bli mäkta trött på all röra, men så sakteliga så sker under varje dag.


Ska snart börja med dagens middag. Det blir i dag kyckling och ris och currysås. kan vara lite passande en sådan här gråmulen dag... kanske kan man få njuta av en god glass till efterrätt, vad vet man?

Nå, det var det hela...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar